مهاجر

وطن من آنجاست که تویی..

مهاجر

وطن من آنجاست که تویی..

سیاه قلم 5

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ق.ظ

اینجا ایستاده ام

بالای یک شیب تند!

و به راه سنگلاخی که طی کردیم تا به اینجا برسیم نگاه می کنم

اگر

لطف خدا نبود

و امید همسفر بودن با تو

طی مسیر ممکن نبود همدمِ من!


اینجا ایستاده ام

پایین یک شیب تند!

مه میان من و مسیرِ پیش رو حائل است

نمی دانم چه خواهد شد

نمی دانم فردا باد از کدام سو خواهد وزید

اما نگاهم به آسمان است و

دستم خو گرفته به گرمای دستِ تو

و

زیرِ لب ذکرِ مدام دارم:

فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًا وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۱
پریا هاتف

نظرات  (۱)

۲۱ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۱ منور الفکر
خوشحال شدم از زیارت دوباره یتان...
توکلت علی الله
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی