مهاجر

وطن من آنجاست که تویی..

مهاجر

وطن من آنجاست که تویی..

سیاه قلم 4

جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ

هجرت کردم!

از غیر به تو

از تنهایی با دیگران، به غربت با تو!

دلم تنگ بوی مادر است و دستان پدر....

اما همسفرِ تو شدم!

خانه ی جدید را دوست دارم

چون بوی تو را می دهد

چون من خانم خانه ام و تو نان آور آن....

زندگیِ جدیدم همیشه بوی نان تازه می دهد!

سومین ماه آن را با هم تجربه می کنیم همدمِ من....

صدای قدم های تو را می شناسم!

وقتی قدم به پله ها می گذاری پشت در آماده ی تو می شوم...

بوی بهشت می دهی نگارِ من!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۶
پریا هاتف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی